Veel gestelde vragen

Kan ik voorgerezen-  of voorgebakken producten bestellen ?

Neen, alle producten die gemaakt worden zijn cru, niet gerezen en niet voorgebakken.

 

Wat is de verpakkingseenheid van de producten ?

De producten worden in zakken verpakt. Afhankelijk van de soort per  100st, 200st of 12 kg. Dit vindt u per artikel terug op de bestelpagina of op het (fax)-bestelformulier.

 

Nadat ik mijn bestelling doorgaf zag ik op de bevestigingsmail dat ik fout bestelde. Wat nu ?

Stuur de ontvangen bevestigingsmail met uw foute bestelling naar orders@prestigebreakfast.be en zet in de mail de aanpassing die u wenst.

 

Waarom een profiel aanmaken ?

Het aanmaken van een profiel maakt dat wij alle juiste gegevens hebben voor de levering/facturatie en communicatie. Dit moet u slechts éénmalig ingeven en zo wint u tijd de volgende keer dat u wenst te bestellen.

Ook ziet u op die manier wat u eerder bestelde.

 

Wanneer moet ik mijn bestelling doorgeven ?

Geef je bestelling door ten laatste om 12u, de dag vóór de levering. Bestel je te laat dan kan je nog altijd je bestelling afhalen tussen 7-14u.

 

Wanneer wordt er geleverd ?

Omdat we werken met vaste leveringsdagen per regio komen we 1x / week bij u langs. Neem contact om uw vaste leveringsdag te kennen of klik hier.

Waar vind ik de technische fiches van de producten ?

Via deze link vind je onderaan de pagina per artikel de technische fiche

 

Winkelmand bekijken